12 de gener del 2011

Las Migas

El divendres 7 de gener vam veure a Las Migas al Palau de la Música, quin luju!!! jeje, m'agraden molt! M'agrada la Sílvia (palafrugell) com canta i actua, és com una encantadora de serps, la Marta és la més salada, és de Sevilla, es clar i fa uns arranjaments que tiren enrere, la Isabelle és francesa i com la Marta toca la guitarra, sembla que acaronin les guitarres i en canvi en surten uns sons preciosos i la Lisa toca el violí i l'acordió la seva nacionalitat alemanya no evita la dolçor i la calidesa extrema al tocar els seus instruments. Totes elles tenen un rotllo molt maco, es nota la complicitat i la veritat es que guanyen en directe.

Caricias de Sal és una de les meves cançons preferides d'elles, malgrat no és ben bé el seu estil més flamenquillu, aquesta cançó em recorda tardes d'estiu a la platja amb l'escalfor del sol als meus ronyons i el soroll de les onades de fons.

1 comentari:

carmenchu ha dit...

qui veu anar? jejejeje!!! vomita-ho per acabar d'estar tranquil·la amb tu mateixa, jejeje, jajaja ·es broma" El que si es veritat, es que m'han agradat molt. Per cert, ja que tens que fer-me còpia del CD que em vas dir, si tens alguna cosa de las Migas, es post fer còpia? Petonets