22 de gener del 2011

Rotllo twitter


No estic muda, sinó que se'm acumula la feina, jeje. Des del dia 2 de gener que vaig començar la fantàstica tasca de cercar feina. Perquè dic fantàstica si per la majoria de la gent "és una merda", està tot molt complicat i passar per processos de selecció és un rotllo???? Doncs sí per mi és fantàstic, primer perquè soc optimista, segon perquè em dona la possibilitat de viure experiències úniques com aprendre a manejar-me pels portals de feina, aprendre a fer cartes de presentació amb tocs alternatius, ei imaginació al poder, i conèixer caps de personal de tota mena (si s'escau, es clar, ara per ara només he anat a una entrevista) que em donen la possibilitat d'autoobservar-me en situacions que en altres temps m'haguessin estressat.

He de dir que tinc problemes per insertar una foto decent de perfil en el meu currículum, no tinc casi fotografies meves, i les poques que tinc surto amb cares molt rares, bé jo sempre m'he vist com picassiana, el meu tabic tort provoca aquest efecte però que hi farem, potser provo de fer-me un autoreportatge i puc aprofitar alguna cosa!

A més a més tinc exàmens, sí perquè ara, des de que m'he adaptat al pla de Bolonya les proves de síntesi són com exàmens doncs fan mitja amb les activitats d'avaluació continuada, i es clar això suposa estudiar més que quan tenia l'altre tipus de prova. Avui he fet el primer, m'ha anat molt bé, a veure que faré la setmana que ve que en tinc dos...