2 de desembre del 2010

Dentista Nerea

Qui no ha tingut aquesta imatge?? No! no son torturadors! qui no ho sap és que no ha anat mai al dentista. Quina pallissa vaig rebre ahir, el cirurgià anava rascant i traient caries i després no se ben bé que em va fer a la geniva, només se que em va cosir tres punts, re... tinc filets ballant per la boca però res, "no prenguis re calent, antibiòtic i ibuprofè, i torna la setmana que ve que farem la reconstrucció" Ostres a sobre obres de rehabilitació a la boca...això se li diu dentista ecologista!

A la nit, en Carlus amb la seva cama embolicada per la vena compresiva (l'han tornat a operar de varius), i jo sentint la meva boca, vam anar al concert de Maldita Nerea, la Jessi i en Marc ens ho van regalar, -per cert el Carlus m'ha dit que posi en el blog que ens agradaria molt anar al Bulli, per si cau la breva...jejeje- li vaig ensenyar a en Carlus l'estratègia per entrar als concerts sense fer cua i un cop a dintre ens vam dedicar a calcular la mitjana d'edat 14-16 anys, descobrir als pares que havien portat als fills, i parlar una miqueta que feia dies que no ho feiem. Abans no van començar a cantar els Maldita Nerea, ho van fer un grup que no ens va agradar gaire, fem un gin tònic? Va! amb Maldita Nerea ja vam poder ballar més i cantar el secreto de las tortugas i un cop vaig començar a necessitar l'iboprofé i en Carlus a sentir la cama, vam marxar...dos maduritos al retiro que ja toca!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja, ja, ja, vaya par de dos!! Que plan!!!
Bueno, en realidad el plan era perfecto,...ja, ja, ja vaya dos!!

Amalia ha dit...

Mira els adolescents que bé que s´ho passen!
El dentista em feia molta por fins que vaig anar a treure´m els caixals i el frenillo, cap dolor, ja no em fan por.
Quina és aquesta tàctica per no fer cua?
Cuideu-vos molt i recupereu-vos.