3 de gener del 2011

Arribarà el nadal??


eiiiii! estic aquí!! les vacances de nadal m'han absorbit i entre el meu jo idea i el jo ideal que observo cada cop que me'n recordo (en una entrada ho explicaré més endavant), la compra sense sentit de regals, entre menjar i menjar i acabar el semestre a la UOC el meu blog ha quedat relegat a l'últim lloc amb la de coses que volia explicar i penjar!

18 de desembre 2010. uf quins nervis! avui les meves filles van estrenar al teatre de Sant Jaume a PDD. La Magdeta com a directora i la Maria com actriu. M'omple d'orgull escriure que la Magdeta juntament amb la Núria i la Geor han fet una gran feina al dirigir 23 nens i nenes de 4 a 11 anys, una autèntica bogeria!!! Doncs van aconseguir posar en escena l'obra de teatre que vam escriure juntament i que quedés rebé, va ser molt emocionant veure el "subidón" de tots els nens i nenes al acabar. La Maria feia de sentiment, ella era l'amor, qui podria ser si no?? ho va fer molt bé i també s'ho va passar molt bé. L'obra va marcar l'inici de les nostres festes.



1 comentari:

Anònim ha dit...

FELIZ AÑO NUEEEVOOO!!!

Cómo me gusta leer este post!! Aupa Magdeta!!!!!