2 de desembre del 2010

Els treball en grup


La UOC té un sistema d'ensenyament model per altres universitats, en un entorn virtual et sents com a classe, hi ha un espai forum, on els estudiants podem fer preguntes, opinar, demanar aclaracions...l'espai del Tauler és particular del professor, és on penja exercicis, informacions generals...i a partir d'aquests aplicatius bàsics hi ha un reguitzell més dels quals te'n pots beneficiar en quan ho necessites. Tot i que l'entorn virtual de la comunitat UOC és exemplar dir que el més interessant dels estudis és l'autoactualització que s'aprèn per mitjà de les PACS ( Prova d'evaluació continuada) doncs els treballs són molt pràctics i et permeten treballar i assolir coneixements actualitzats sobre la teoria treballada. Però, es clar com en qualsevol model, jo personalment hi trobo un defecte: els treballs en grup. L'objectiu d'aquests treballs és l'aprenentatge de tècniques i metodologies per aconseguir fer un treball consensuat entre tots els membres del grup. Però a l'hora de la veritat a mi aixó em suposa més ansietat que una altra cosa.
La gent no es comunica en l'espai de grup, la gent s'arrepenja, quan fas un toc d'atenció la gent s'ofèn, costa consensuar metodologies de treball i ja no diguem els aspectes de les PACS. De veritat, a mi se'm converteix amb una tortura i es clar acabo malpensant dels professors, + treballs en grup -correccions = menys feina (...pel que em paguen!!)

Ja sé! faig supòsits que no hauria de fer, però he de prendre la determinació que a qualsevol treball de grup que em torni a tocar, crear un document de compromisos per começar a treballar sinó jo ja vaig venuda! (...i es quan arribo a aquests supòsits xungos)

1 comentari:

3A ha dit...

De tot el que vaig fer a l'uoc és el que pitjor record en tinc.

Vam tenir problemes tècnics: l'espai que oferia l'uoc no funcionava i vam haver de tirar de messenger; la penya no va aparèixer fins un dia abans i quan van aparèixer es van dedicar a perdonar vides i no fer res!!!

AAAAAAaaaaaaaargh!!!!! Encara m'enfilo per les parets!!!!!