9 de juny del 2009

Nova TV

Avui, era un dia d'aquells macos, dels que per casa, en una breu franja horària igual passen deu persones...i no exagero! els qui sovintegen per aquí ho poden ratificar. Havia quedat amb la meva neboda Núria per fer uns arranjaments a la cançó de Waterloo d'Abba pel festival de Playbacks de la Festa Major, la Maria i la Georgina voltaven per casa i amb l'Anna hem fet el talladet. Quan ha marxat l'Anna, ha fet el relleu la Jessica que em portava la càmera de vídeo i els CD's (ha gravat l'assaig del Marc i el seu pare també per la Festa Major) Ha trucat la Núria que no podia venir...ufffff quin descans i ha trucat el Jordi el de la casa d'electrodomèstics, que dos nois em portaven la Tele nova (l'antiga va petar fa 15 dies amb l'aparell del tdt inclòs) i que la sintonitzarien...uffffff menys mal, avui només m'hagués faltat estudiar-me el llibre d'instruccions d'una tele!!...

Així que han arribat els nois amb la Tele casi m'agafa un col·lapse, però on aneu a parar amb aquest "mamotreto"??? Si és més gran la Tele que el menjador!!!!!...si us plau pas!!
En Carlus ja em va explicar que havia comprat la tele de 32" perquè és la mida estàndard...les més petites són especials i surten més cares ¿?...en qüestió de polsades jo només tinc la mida presa a les pantalles de l'ordinador i es clar 32" no em pensava que fos casi una pantalla de cinema!!!
I em preguntava...com fan teles tan grans?? la majoria de menjadors crec que son petits, on entafora una tele d'aquestes Standard algú que viu en un pis de 50m2, que és la mida estàndard? i quan han acabat TOMA! -"guardi la caixa durant 15 dies per si de cas te algún problema" on l'entaforooooooooooooo?? ara per ara als peus del meu llit puaghhhhhh!
I finalment ha arribat el Marc amb l'Ori, i ell i la Maria han fet l'estrena de "l'aparell estrella de la setmana" veient el seu canal preferit "Disney Channel"-"Oh mama ara si que es veu bé!"

1 comentari:

carmenchu ha dit...

Ara ja sabem on anirem a veure les pelis!!!!!!!!! a casa de la Magda!!!!!!!!!! que falta gent!!!!!. Pobreta amb lo soleta que está ella sempre!!. Apa a disfrutar-la, jejejeje sort que no tens la Play pq si no si que et veia la casa plena sempre.