12 de juny del 2009

El formiguer (capítol 4)

Ai la reina, la reina....la reina de les formiguetes creu que és Sarah Bernhardt diàriament representa a una formigueta reina salvadora del formiguer-“ara jo marxaré i el formiguer ressorgirà d’entre les cendres....això si, em fa una penaaaaaaaaaaaaaaa, snif snif” Realment representa “coge la pasta y corre”

Mentre en el formiguer es viu en un ritme frenètic, la feina que feien les antigues companyes ara l’assumeixen les poquetes formigues que queden, però ben bé no saben per on naveguen, es fan passadissos, es va a buscar aliment per el hivern però de debò que van molt despistades i de tant en tant tararegen la cançó d’un tal Quel Nosé


*No se si hacer
O mas bien deshacer
Hacerlo mal... o hacerlo bien
Hacer por hacer
Solo pa'deshacer
Lo que nunca se hacer
No se si hacer
O mas bien deshacer
( si ) Hacerlo mal... o hacerlo bien
Hacer por hacer
Solo pa'deshacer
Solo por deshacer
Nunca hacer por hacer”

Quan pleguen de treballar, cansades i extenuades, poc a poc van encaixant tot el que està passant en el formiguer i comencen a veure les coses des d’altres punts de vista...varia segons les circumstàncies de cada una d’elles però la majoria desitja trobar-se el formiguer tancat. Mentrestant “a les penes punyalades i darrera un got de vi!” i aleshores canten

Quiero vivir, quiero gritar,
quiero sentir el universo sobre mí
Quiero correr en libertad,
quiero llorar de felicidad
Quiero vivir, quiero sentir el universo sobre mí
Como un naufrago en el mar, quiero encontrar mi sitio
Sólo encontrar mi sitio

5 comentaris:

carmenchu ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=WlSpGyIRKYU
Con pocas palabras basta!!

Catakrac Invisible ha dit...

No Carmenchu,...no hi ha paraules!!

Anònim ha dit...

Yo con el tema del hormiguero me pierdo, pero te agradezco Carmenchu el enlace. Me acabo de ver unos cuantos videos de Lola Flores. Que tía! La veo y ese pelo, esos brazos, esos pendientes de aro..., totalmente de actualidad, no os parece?. Total, que,enlace con enlace, no se como, pero he acabado viendo la primera actuación de los Pecos en tv. ¡Que punto! ¡Es que me estoy riendo yo sola!

Catakrac Invisible ha dit...

jajajajajajaja, eres la bomba Anjana!!

carmenchu ha dit...

Anjana, me alegro de que te gusten los enlaces. Yo desde que magda escribe el tema del hormiguero, no sé porqué me salen unos ramalazos que hasta yo misma me quedo impresionada. ahora solo nos queda que nos coloque el 5ª capítulo que ya está al caer "el coloso en llamas" y ya se me ocurrirá alguno. Magda, al ataque